torsdag 18 mars 2010

Påsk nästa!

Ja, jag vet att det är ett tag till innan påskharen kommer. Men precis som med julen är det mysigt att gå och suga på karamellen ett tag innan. När väl påsken är här vill jag inte stå med en massa "fix" för det skall redan vara avklarat så att jag bara kan njuta av helgen sen!
I eftermiddags körde Anders & jag in till saluhallen i Lund och handlade en massa gott till i morgonkväll.
Vi körde till stora möbelaffären "Miljögården" där jag satt och drömde mig bort i y-stolen för femtielfte gången. Anders drömde sig bort i en massa andra konstiga stolar som är mer konstverk än sittmöbler. Ganska fräcka det måste jag medge.
Till sist blev det en runda till blomsteraffären där jag frossade i påskliljor och annat.
Påskliljor är den enda gula blomma som jag kan tänka mig ha på mitt bord. Annars är gult portat här hemma, det är inte min favoritfärg!
Nu har jag piffat färdigt för i dag och skall ta en slurk kaffe framför TV:n.

Sjukstugerapport: Anders & Gustav inga sjuktecken, Oscar på bättringsvägen och själv mår jag riktigt bra!





1 kommentar:

  1. När åker ni iväg? Om du inte vill svara här kan du maila mig?
    Kram

    SvaraRadera