torsdag 25 mars 2010

Någonting är på gång!

Det här verkar inte bra alls, alla bara rusar om varandra och det stryks kläder och dras i grejer.
Stora väskor ligger på golvet som fylls undan för undan.

Tidigt i morgonbitti bär det iväg för oss. Framåt lunch hämtas Chelsie av tjejkusinerna, jag har berättat det för henne flera gånger men hon verkar inte ha det riktigt klart för sig.
Men hon lär bli varse och ha hur kul som helst.
Det tänker vi också ha, jag är taggad till tusen. Alla är friska och alla är på hugget.
Jag hoppas kunna bjuda på några bilder under resan över Atlanten.
Ha ett riktigt skönt påsklov!
Kram kram!


11 kommentarer:

  1. Ha det nu så skönt och njut av ledigheten i "The Big Apple"!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha nu världens bästa tid i NY och njut i fulla drag. Ta en vanlijlatte för mig på Starbucks är du gullig. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Aw vilken söt westie :) Trevlig resa till New York. Var där precis och jag måste åka dit igen. Vänligen Johanna

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en underbar påsk i NY. Tyra har drabbats av samma hundoro....... Mormar hämtar henne i morgonkväll. Vi kör i ottan på lördag.
    Kram kram:)

    SvaraRadera
  5. Ja nog är det något att se fram emot alltid - njut av er resa! Ser fram emot några smårapporter från stora stora stan over there!

    SvaraRadera
  6. Hej, vilken söting där i resväskan :)
    Hoppas ni får en toppenresa!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Ha en supermysig och ROLIG resa Kramar från Sanna

    SvaraRadera
  8. Ha det underbart! Ser fram emot bilder!
    Har precis läst ut "Mamma, pappa, barn". Den var riktigt bra!
    kram!

    SvaraRadera
  9. Ha det nu riktigt riktigt gott på er semester "over there"!
    Njut!!!
    Kram från Nettan

    SvaraRadera
  10. Hej!!
    Fin blogg du har...första gången jag e inne o läser den. Ha en go påsk!!
    //Kram fr en ny bloggare i norr

    SvaraRadera