torsdag 4 mars 2010

Efter dansen!

Fyra man på trummor och en kille i färgglada kläder höll i kvällens dans. WOW vilket engagemang! Har ni varit på gympa med FEM ledare någon gång? Rätt häftigt men det var svårt, och inte alls den "gympa afrodans" som vi haft på Gerdahallen. Det vi skulle tänka på mest var vår lilla vän d.v.s rumpan, en viktig del i Afrikansk dans. Detta var nog mer genuint men jag föredrar den andra varianten. Så det var kul att ha provat på men nästa torsdag finns det stor risk för att jag inte dyker upp. Jag får helt enkelt se!

Helgen som kommer är full av fotboll och inte minst dubbel 40 - års fest på lördagkväll i Lund. Anders har hjälpt till med sånghäftet mm. och vi har haft roligt åt en massa gamla bilder.
Alla dessa underbara frisyrer är ett kapitel för sig också
"Vi som var så snygga" har förvandlats till "hur fan såg vi ut?"
Jag är i alla fall riktigt festsugen så jag tänker njuta och ha kul hela långa kvällen!
Men först är det fredag, och den brukar inte bita en i häcken heller så i kväll somnar jag med ett leende på läpparna!

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg att se fram emot!
    kram
    Bortsett från rynkor och gråa hårstrån kan jag tycka att jag ser bättre ut nu än för 20 år sedan! ;)

    SvaraRadera
  2. SV. till Jess Ja, visst är det konstigt, vi blir bara snyggare med åren det är bara så det är! Hi, hi
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    haha nej fredagen brukar inte bitas :)
    kul att gå på fest, det gör i alla fall inte vi alltför ofta.
    Börjar bli trötta framåt 10-tiden *skratt*

    Hoppas ni får en supertrevlig helg!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig helg ni kommer att få! Precis som du säger så såg man ju helt galet ful ut, fastän man tyckte att var så läcker!

    Hur känns det i kroppen idag efter dansen?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ok, då får vi se vad jag tycker om dansen. Kul med fest och jag håller med hujeda mig som frisyrmodet har förändrats. Hur tänkte jag har jag sagt ibland när man tittat på bilder. Håller helt klart med Jessica:)
    Då hoppas jag att vi får se fest stassen i morgon då. Härligt med fest Ha en mysig fredag Kram Kristina

    SvaraRadera