söndag 7 mars 2010

Vilodag!


Vi sitter och äter tårta som vi fick med oss hem från festen (i dag)
Jag har kört med klassisk förträngning sen i fredagskväll, d.v.s ignorerat den smygande smärtan i halsen. Med ipren mår jag hyfsat förutom att jag tappat rösten. När iprenen avtar kommer hals & huvudvärken direkt, och i dag går det inte att hålla emot längre. Det är blärk!
Men kvällen i går blev hellyckad och var full av små happenings, tal och roliga lekar jubilarerna imellan & sång och dans! Vi tog massor med bilder som blir framtida skatter!
Våra killar skötte sig också exemplariskt som serveringspersonal, kul!

Den lilla blustoppen jag hade på mig i går köpte jag för en vecka sen på TOPSHOP! De har både roliga, konstiga och snygga kläder och ibland kan man göra fynd om man letar riktigt noga!
En kopp te nu och en bit tårta till sen är det bara vila som gäller så hoppas jag att det känns bättre i morgon!


2 kommentarer:

  1. Krya på dig vännen!
    kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt med fest! Jag förmodar att det var Maria och Alex kanske som hade festen...
    Du får vila ordentligt så du känner dig "fit for fight" imorgon igen.
    Jag har en lugn vecka framför mig med avslut på mitt jobb. Jag ska inte hålla många knop utan ta ut min flex och min komptid.
    Vi ses och hörs
    Kram

    SvaraRadera