måndag 1 februari 2010

Upp som en sol och ner...















Glad som en speleman är jag, när det senaste beställda bokpaketet ligger på köksbänken när jag kommer hem från möte nu på kvällen.
Viveka Sten "I de lugnaste vatten" har jag redan läst den var jättebra. Så nu kom nästa
"I den innersta kretsen" det skall bli spännande att sätta tänderna i den. Så långt är allt bra.
Twilight är en bok som många rekommenderat och då blir man ju nyfiken, så den blev också beställd.
När jag öppnar Twilight ser jag att jag visst beställt den på engelska!
Det är inte alls min grej att läsa på engelska.
Är inte ens sugen på att försöka nä, den får åka, så får jag nog göra ett nytt beställningsförsök.
Klumpigt!

7 kommentarer:

  1. Åh, jag är allt lite avis på dig att du inte har börjat med Twiligt. Är ju helt såld. Jag vill inte börja med 4an riktigt än. Vill suga på karamellen lite längre.

    SvaraRadera
  2. Oj vad vi läser här i vår lilla by. Jag har inte läst Twiligt men hört mycket gott. Att läsa på Engelska, ja det är en utmaning säkert nyttig men jag tror jag hoppar:)
    Good luck!

    SvaraRadera
  3. Har börjat på ettan i Twilight-serien men tycker det går lite trögt, det händer inte riktigt något, men jag ger inte upp än. Alla säger ju att de är bra!

    SvaraRadera
  4. Tack underbara du för din kommentar, den värmde ända in i hjärtat ♥

    SvaraRadera
  5. Hej, gillar också Viveka Steen, hoppas hennes tredje bok kommer snart!
    Har provat magdans å jösses vad jobbigt men kul det var!

    Må gott
    kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Hej, trist med felbeställningen, men jag har två spekulanter årgång -94 om du vill bli av med boken.
    /Christina

    SvaraRadera
  7. hej Christina!
    Det är bara att komma och hämta!
    Kram

    SvaraRadera