fredag 5 februari 2010

Sent fredagsmys!

Det fick bli rosa tulpaner som lyser upp vår fredagkväll denna veckan!

Jag jobbar till sent och skall sen handla lite, Anders är på resande fot och Gustav skall träna.
Så det blir väl att kasta sig in i fredagsmyset vid åtta tiden ungefär. Oscar ska förmodligen också komma hem i kväll med en vän. Alltid trevligt!

I morgon skall vi fira Gustav som fyller 13 år på söndag.
För mig är det ett litet trauma att nu inte ha några "barn" längre, nu har jag två tonåringar!
Det är jättekonstigt och både kul, skönt och sorgligt.
Att den tiden med små barn som jag såg så mycket fram emot, nu ligger bakom mig.
Ni får stå ut med att jag kommer att älta det ett tag här, ett sätt att landa i nuet och få frossa lite i mina kära pojkars historia!

Ha en skön fredag, nu är det dags för mig att försöka cykla till jobbet!

3 kommentarer:

  1. Ja det känns skönt att ha en liten kvar här hemma. Tar gärna del av dina berättelser, kanske dyker det upp ngt som jag inte redan visste. Det finns en mysig grej med Oscar som jag kommer ihåg. Ett kalas där han var utklädd til riddare eller vad var det. Du överraskade honom med någon sak precis när han skulle iväg. Vad var det? Fina tulpaner, ha en skön helg! Kram Kristina:)

    SvaraRadera
  2. Jag har fortfarande två barn, två år kvar till tonåren...
    Jag försöker njuta så mycket jag kan av kramar och pussar. Vem vet hur länge de vill krama och pussa sin gamla mamma?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka krispiga och fina tulpaner.

    Jag tycker att det är fantastiskt roligt och spännande att ha två tonårskillar!
    Man tänker - Så här blev det....och hur ska det bli?

    kram
    //Nettan

    SvaraRadera