söndag 7 februari 2010

"Årets händelse"

Tonåringarna har satt sina klockor på väckning 00.00!
Årets händelse Superbowl går av stapeln så dags i direktsändning.
De har förberett med nachochips toppade med tomat & ost som bara skall värmas en stund i ugnen & 2l. Fanta exotic. Sofforna har också placerats på ett specialarsätt i vardagsrummet för bästa TV-läge.
För egen del kommer jag att sova gott kl. 00.00, min "årets händelse" sker inte i natt kan jag säga. (Anders är dessutom i Stockholm...) Jag har helt andra prioriteringar angående det temat.
De har dyrt och heligt lovat att glatt skutta upp till skolan i morgonbitti, så det är klart att de inte kan missa årets händelse!!!

3 kommentarer:

  1. Hallo! Svar pa din fraga, jag vill inte beratta for mycket mitt jobb for man vet inte med blogg och sa. Forsoker hitta en mailadress til dig pa din sida men det hade du inte. Kunde beratta lite mera. Jobbar med dykdrakter. Kram

    SvaraRadera
  2. Kom pojkarna upp i morse?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    håller med dig, "årets händelse" är inte Superbowl i min värld heller :)

    Vad fint du skriver om dina barn! Visst är det härligt när de fyller år, men också en känsla av nostalgi och vemod. Tänk när de var yttepyttesmå, åren bara rusar iväg.
    Det där med Carpe Diem är inte så tokigt....

    Att vatten kan förvandlas till vin har jag läst i nån bok *ler* men att kläder kan bli till denna ädla dryck var något nytt!
    Får ta mig en vända i barnens garderob, så får vi se vad som händer, en påse lakrits kanske uppenbarar sig *hoppas*

    Hoppas du får en skön vecka!
    kram
    Jessica

    SvaraRadera