onsdag 24 februari 2010

Sportlovsfix!


Pannkakor blev det till kvällsmat, det hör ett sportlov till på något vis.
Jag har också bakat formbröd till Oscar som han kan rosta eller göra varma mackor av.
Det känns bra att vara i köket och fixa lite med det som barnen gillar och blir glada av när jag serverar.
Gustav har varit med kompis och på sin målvaktsträning, så det har varit en mer aktiv dag i dag. Skönt!
Lite av varje är bäst.
Nu är kl. halv nio och jag har varit igång hela dagen, så nu kan jag slappna av & med gott samvete sätta mig och titta på herrstaffeten i skidor.
Ha en skön kväll!

4 kommentarer:

  1. Låter som en myskväll. Vi har huset fullt av grabbar som ser på tv och spelar om vartannat. Mysigt det med. Butiken du skrev om tidigare Udda något... var hittar jag den. sugen på nya inköp efter att ha varit helt off i mer än en vecka:)
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Vilken skid stafett sen då! Så himla nervöst att jag håller på att spricka!
    Ser gott ut med pannkakor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig att hemmet luktade fantastiskt gott. Kram

    SvaraRadera