lördag 27 februari 2010

På + sidan!


Lovet är på sluttampen och det töar!
Inte gör det mig något, jag längtar efter barmark.
Tidigt i morse på hundpromenaden fick jag en liten, liten vårkänning. Ljuvligt!

Slår på TV:n och ser att damerna tagit guld i curling, i vanlig ordning kommer tårarna för det är så härligt med äkta sport-glädje!

I gårkväll firade vi Oscar med grillad ryggbiff, pommes & bearnaise. Sen badade vi i utespat länge, länge (till de berömda russinfingrarna började ge sig till känna)
Det är så mysigt att sitta så nära varandra i utebadet och bara prata. Det blir samtal & skratt på ett sätt som inte blir någon annanstans. Jag älskar det och jag älskar min fina familj!
Sen gick vi in och avslutade med prinsesstårta, som jag blivit en hejare på att baka eftersom den skall vara glutenfri för att passa Oscar.

Bara en massa + hittills det var en bra start på denna dagen. Nu skall vi in till Lund och strosa lite medans Oscar tränar sen får vi se vad dagen bjuder på.
Ha en skön lördag!

6 kommentarer:

  1. Hoppas att hela helgen fortsätter i samma tecken. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt härlig dag!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag är så avundsjuk på ert utespa. Vi satt också länge, länge och pratade medan det bubblade i grytan. Att äta fondue är en favvo också hos oss. Ingen kan ha bråttom liksom och man lyckas lura barnen att stanna kvar länge, länge utan att de märker det. Hoppas ni får en härlig lördag:)

    SvaraRadera
  4. Att umgås med sin familj är något av det finaste som finns.
    Många kramar till er alla!

    SvaraRadera
  5. Ah va harligt, vilket firande. Biff med bsas, mums och dessutom utomhusspa. Ar det en vedeldad ni har? Trevlig helg! towe.

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte på det - du kunde ju tränat under tiden som Oscar var på sin träning...
    Kram

    SvaraRadera