söndag 21 februari 2010

Gårkvällen!

Goda Italienska bröd från Stenugnsbageriet på Klostergatan i Lund. Det är trångt i den lilla butiken på gränsen till klaostrofobiskt men brödet är ljuvligt så det får det vara värt!
Till det serverades fisksoppa med lax & räkor.
Vi inleder med skumpa i glasen och tipsrunda med frågor om födelsedagsgrisarna.
Vit chokladkladdkaka med citron till desert.
Och till sist spel till långt in på natten!

I dag är jag seg tänker nog mest slappa, jag har gjort som barnen brukar göra, tagit med mig täcket till soffan. Där ligger jag med mitt kaffe & morgontidningen.
Så jag klagar inte för det är riktigt skönt!

2 kommentarer:

  1. Så fint du hade gjort det och jag älskar din stil som du har hemmma.
    Slappa nu på och njut. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka jätte bröd. Det ser ut att ha blivit ett lyckat kalas! Anna och Martins flickor är bedårande söta!!!!
    Hoppas alla tyckte om spelet.
    Som vanligt - fint dukat!
    Kram från mig på Nymånen - i världens röra

    SvaraRadera