torsdag 18 februari 2010

Sportlov väldigt snart!
















Lov från skolan är alltid välkommet. EN DAG KVAR sen börjar en veckas ledighet.
Skönt för alla skolbarn, själv blir det till att jobba som vanligt hela veckan, men det gör inte så mycket jag får ju ledigt till påsk istället.
Förra sportlovet var vi i London och hade det jättebra. Vi turistade intensivt och var bl.a. på Emirates Stadion och tittade på Arsenal - Sunderland.
Och vi såg musikalen "We will Rock You med Queen-musik. Det var andra gången jag såg den och den kan jag rekommendera om ni åker till London. Skitbra!
Men i år håller vi oss hemma och tar det lugnt, det är bara några veckor kvar sen åker vi iväg på nästa äventyr. Vi spånar för fullt på olika saker att göra och se, och det pirrar i magen på mig så fort jag tänker på det.
Kul att kunna ge barnen upplevelser och inte bara saker. Fast det blir förmodligen en hel del shoppande också det kan jag nog inte förneka.
Men nu njuter vi av sportlovet först och suger på New York - karamellen lite till!


2 kommentarer:

  1. Jag och Clae funderar på att se denna när vi är i London i maj. Vad bra att du tyckte den var så bra så du har sett den 2 gånger. Kramar

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att den är bra, det är ju kanonmusik!
    Jag vill också till NY, någon gång så kanske!!!
    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera