lördag 12 september 2009

Shopping!



Det blev några kassar med hem från Malmö i dag! En kavaj på Benetton, blus på ZARA, rosa tröja på Åhlens, underkläder på Triumpf, lite presenter mm. Jag vågar inte räkna på slutsumman men det blev nog en hel del! Oscar är sugen på en ny vinterjacka. Men det blev inget köp, det är svårt att tänka skidsemester när det är tjugo grader plus ute! När kl. var fem satte vi oss på Jensens böfhus och åt middag, sen var vi nöjda och åkte hem! Nu tar vi det bara lugnt, jag har hällt upp ett glas vin, grabbarna sitter och tittar på någon fotboll på TV (det finns alltid någon fotboll på TV...) Jag skall nog göra dem sällskap, benen är lite sega och lite trevligt småprat blir det väl mellan anfallen. Annars får jag helt enkelt njuta av mitt vin och kela med Chelsie!

1 kommentar:

  1. Har också varit och shoppat med familjen idag, fast det blev Ikea för oss. Och visst smakar vinet extra gott när man har gjort en hel dags hårt arbete, för vem har sagt att det är latemans jobb att gå att shoppa? Hihi!!!
    Kram och sov gott, din (bästa) arbetskamrat!!

    SvaraRadera