onsdag 23 september 2009

Så nöjd, så nöjd!

Kommer precis från föräldra möte på jobbet. Jag är alltid en aningens spänd innan. Jag vill så gärna att det blir bra. Att det blir lite debatter och intressanta diskussioner. Och samtidigt vill jag att föräldrarna skall vara glada och nöjda med vår verksamhet!
Känslan just nu, är att de flesta är det! Jag kan tyvärr gå och älta typ: "sa jag nu det på rätt sätt?"
"verkade det dumt?" "Hoppas de förstod vad jag menade" Det blir lite bättre med åren, jag blir en aningens säkrare för varje gång. men spänningarna finns där ändå!
I våras gjorde vi en föräldraenkät-undersökning över vår verksamhet. Resultatet av den presenterade vi i dag. Vi kunde inte önska oss ett bättre resultat. Antingen har vi världens snällaste föräldrar eller så är vi kanske lite duktiga... Vi bjöd på stora prinsesstårtor och hade ett sådant givande möte som jag önskade.
Så nu är jag så nöjd, så nöjd!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!!
    Måste säga att du höll som vanligt mycket bra i föräldramötet:) Det blev verkligen ett givande möte med lite diskussiioner, roligt:) Det var kul att vara med... Ses snart Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Förresten kom på att jag nog kommenterade till fel inlägg förra gången.... Ja ja det är sånt som händer;) Kram

    SvaraRadera