tisdag 15 september 2009

Lite ledsamt!

Sen Oscar började på gymnasiet har han inte varit sig själv. Det som jag tänkte var nybörjar nervositet, har inte riktigt släppt! Nu har vi bokat samtal med syo på skolan för att reda ut begreppen lite. Han trivs inte alls, men har bitit ihop och tänkt som jag, nämligen: det ordnar sig! Hoppas hon kan hjälpa honom så han kommer på rätt bana igen, för tiden verkar inte vara någon lösning i detta fallet! Just nu är han inne i Lund för han har blivit tillfrågad om han ville spela match med LBK.s A-lags andra lag! Än så länge sitter han på bänken har Anders meddelat, men hoppas han får hoppa in och spela en stund i alla fall!
Ett litet ljus i mörkret!

Annars tar vi det lugnt i veckan, för i helgen som kommer blir det hallabalo! Tjejkusinerna kommer hit på fredagkväll och skall stanna till måndagmorgon. Anna & Martin har åkt till Boston på Bröllop/lite semester. Så tjejerna är lite här och lite hos mormor & farmor. Vi (Anders & Martin) har fixat så vi skall kunna prata med varandra via bild på datorn. Och jag har planer på lite kul vi kan hitta på! Killarna har en massa matcher och jag har hundkurs på lördag så det blir nog minst sagt en intensiv helg! Men än är det bara tisdag, Gustav är iväg på målvaktsträning så jag är ensam hemma en stund. Klockan är snart åtta, jag får nog gå och sätta på lite kaffe och dricka det medans jag väntar in mina grabbar!


2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt för Oscar, med skolan alltså. Undra ifall det är skolan eller klassen. Hoppas det löser sig. Men lite roligt är det ialla fall. Få chansen att spela med A-laget (även om det är andra laget).
    Annars verkar du ha fullt upp till helgen. Samma här...as always.
    Kram/
    Cina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hoppas verkligen att det vänder för Oscar!
    Lycka till hos syo!

    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera