söndag 20 september 2009

Söndag!


Idag har vi tittat på Oscar när de spelade i Bunkeflo mot LB07. Förlust med 2-0!
Gustav spelade hemma mot Torna hällestad vinst med 4-2. En vanlig fotbollshelg med andra ord!
Hedda och Astrid sover gott efter önskemiddagen hamburgare med bröd, en dusch och Alfons Åberg. I morgon bitti lämnar jag dem på skola och dagis, så tar farmor & farfar över passningen t.om. onsdag. Då Anna och Martin kommer hem igen. Det har varit roligt att ha varit 4-barns förälder ett par dar, men jag är rätt nöjd med mina egna två! Efter min garderobsrensning har jag haft besök i helgen av goa vännerna Cina & Nettan som tittat på det som jag lagt undan. Och jag är så himla nöjd med att kläderna kommer till nytta. För det känns inte bra att slänga det som fortfarande är fint, bara för att det är för litet eller stort! Faktiskt skulle man ha lite klädbytarparty bland vännerna då & då. Och hittar man inget som passar, så har man förmodligen fått sig några garv och en trevlig stund. Det får blir ett "mission" till nästa rensning! Vem är på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar