lördag 5 mars 2011

Godis och sånt!

Nyssens hemkommen från fotbollscup.
Det gick inget vidare för Gustav och hans lagkamrater i kväll.
Men det är inget att hänga läpp för. Vi gled inom godisaffären på vägen hem, godisaffären som egentligen är en videoaffär.



Det finns en chokladgång också och det mesta är A-godis.
D.v.s. gott!
En sån som jag går i gång rejält därinne och kommer alltid hem med alldeles för mycket i påsen.
Påsen som är stor som en ICA-kasse och lurar en (mig) att det bara ligger några bitar på botten när det egentligen är ganska mycket.
Jag går på det varje gång också!!!
Nu latar vi oss, trycker i oss godis och laddar för i morgon då det är fotboll igen!

5 kommentarer:

  1. Godis är gott - ser bara till att inte äta det för ofta;-))

    SvaraRadera
  2. Där var ju lite att välja på!
    Lycka till på matchen!

    SvaraRadera
  3. Godis är gott så gott. Jag har dragit ned på godisätandet. Gick från alla dagra i veckan till fre-lördag. Men nu visar det sig att även söndagen blivit godisdag, aj aj aj...

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  4. Oj! Tror aldrig jag sett så mycket godis på en gång:)
    hoppas ni har en skön söndag.

    SvaraRadera
  5. Jesus vad mycket godis! Hoppas att det har gått bättre idag på fotbollen.
    Kramar

    SvaraRadera