torsdag 24 mars 2011

Allt gott!

Eftermiddagen har jag tillbringat med god vän och god citronpaj i uterummet.
Sist vi träffades singlade snön ner, i dag sken solen och vi fick ha dörrarna på glänt ut för att det inte skulle bli för varmt.

Lovely.
Timmarna går fort när allt är gott!

I morgonkväll hålls det herrmiddag här i huset.
Pojkarna våra skall var och en på sitt håll och kvar är jag som precis fick en inbjudan till fredagsmys hos en vän.
Men jag bokade (& betalade) bio till mig precis innan "Hur många lingon finns det i Världen?" så nu blev det kortslutning.
Kanske blir det bio först och fredagsmys sen.
Får se vartåt känslan bär mig i morgon.
God kväll!

5 kommentarer:

  1. Tycker att du skall göra de två mysiga sakerna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en härlig eftermiddag. Vi har alltid så mycket att beta av och idag fick goa samtalsämnen samsas med en underbart god paj. Tror att mer än jag önskar receptet. Kanske borde du stanna hemma i morgon kväll, krypa runt och reka lite vad gäller framtida kamratskap............haha Kunde inte låta bli, behöver du gråta ut står min axel till förfogande. Kramisar Kristina

    SvaraRadera
  3. Du hinner säkert med båda för natten är lång;-))

    SvaraRadera
  4. Ja, varför utesluta det ena? :)
    Är väldigt sugen på att gå och se den filmen! Har hört att det ska vara en mysig film!
    kram

    SvaraRadera
  5. Mmmm...citronpaj! Det var länge sedan! Du får gärna lägga ut receptet om du vill! :)
    Väldigt snyggt fat också! (Mateus...?)
    Hoppas fredagskvällen var trevlig oavsett vad du nu valde att göra och hoppas att även helgen bjuder på väder som inbjuder till dörrarna på glänt! Kramkram! // AH

    SvaraRadera