fredag 9 oktober 2009

Stay sharp and alert!

Ett stort glas c-vitamin dricker jag varje morgon. Vet inte om jag blir mycket piggare, men det känns friskt i alla fall!
I dag har jag varit ledig, skönt att kunna ta det lugnt.
Första passet på Rehab klarade vi av i förmiddags. Coachen vi fick var pigg & peppad. Han pratade på om kondition och fettförbränning, och hur träningen skall se ut om ett halvår... Och jag kände: hej, hej, hej nu tar vi det väldigt lugnt.
Det som verkade roligast var en slags promenad-cykel som heter Cross country. Där kommer jag nog att hamna en hel del. Vi skall dit på söndag igen så att vi kommer igång ordentligt. Hoppas verkligen att det kommer att kännas kul så småningom för just nu vet jag inte om detta med styrketräning är mitt roligaste.
Jag vet, tanken styr inställningen, jag skall ge det en chans!
För vem vill inte vara pigg & peppad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar