söndag 18 oktober 2009

Söndagmorgon!


Söndagstidningen är den bästa i veckan, det är väl den enda av veckans tidningar man hinner läsa ordentligt egentligen.
Jag sitter samtidigt och känner mig glad efter gårkvällen, som blev uppsluppen och full av skratt.
Motionslöftet är en annan fundering, -vad hände?
Inte mycket kan jag säga. Anders har varit jätte flitig i veckan, själv har jag haft tusen bortförklaringar!
SKÄRPNING!

Denna morgon har Anders & Gustav begett sig till "fotbollsklubbensdag" kan vi väl kalla det! Ett jippo med matcher med mixade lag i ålder och kön.
Själv följer jag med Oscar till Lund där de spelar avgörande match om en säker plats i pojkallsvenskan!
Det skall bli spännande (Anders kommer in och tittar också) Hoppas verkligen att det går bra så de kan andas ut och känna motivation inför kommande säsong.
Lycka till Oscar!

1 kommentar:

  1. 1000 tack go'vänner för en rolig, god och mysig kväll. Vi kommer gärna igen!

    Kram Mia & Pelle

    SvaraRadera