söndag 16 januari 2011

FUN BLOG AWARD!


Inne hos Jess lyckades jag lista ut hennes osanning - vilket gjorde att det nu är min tur att hiva ur mig sex sanningar och en lögn.
Nu är det er tur att försöka gissa vilket av mina sju påstående som inte stämmer, allt det andra är sant.

1. Jag går inte hemifrån utan läppstift på läpparna.
2. När jag äter en smörgås äter jag alltid upp kanterna först.
3. Rum som jag sitter i en längre stund börjat jag inreda inne i huvudet.
4. Jag skrattar gott åt när Knappen & Hakim ringer och lurar folk på Energy morgon.
5. Min första investering när jag flyttade hemifrån var en symaskin.
6. Jag har dykcert.
7. Jag skulle kunna äta spagetti & köttfärssås varje dag.

Inga konstigheter men bara en lögn.
Gissa på!

3 kommentarer:

  1. Om jag nu får fundera lite så tror jag att 5 6 och 7 är sanna! Nummer 3 är sann, jag är likadan! ;)
    Då är 1 2 och 4 kvar. Får väl gissa här. Tror att ettan är sann, hm, svårt. Nu är det bara 2 och 4 kvar. Jag väljer att gissa på att nummer 2 är lögnen!
    kram :)

    SvaraRadera