måndag 17 januari 2011

Arla morgonstund.

I går hade jag över hundrafemtio besökare här men bara tre som chansade på min lögn.
Det var kanske klurigt?
I alla fall så föll Jess på målsnöret, det var nr: 4 som var lögnen.
Det ryser i kroppen på mig av när de ringer och luras, jag sänker volymen och höjer sen när jag tror att de lurats färdigt.
Likaså gillar jag inte att pruta eller att stå på loppis och det som vi säljer på blocket får Anders sköta. Fast jag fixar det om han inte är hemma men jag tycker inte om det.
Allt det andra var alltså sant.

Vår stationära dator har hängt sig så nu sitter jag här vid Oscars lilla skoldator och skall snart ge mig ut i det skånska slaskvädret. Ganska skönt med plusgrader och att snön försvinner efter nästan två månader är skönt det med. Det kommer säkert ny snö innan denna vintern är över ändå.
Ha en bra början på veckan!

4 kommentarer:

  1. Hej
    jag gissade faktiskt också, men vet inte vart min kommentar tog vägen...
    jag gissade på den sista..den trodde jag avr falsk...kan du verkligen äta spagetti med köttfärs varje dag...
    ha en bra vecka kram susanne

    SvaraRadera
  2. Funderade ett tag på dina olika ledtrådar men kunde verkligen inte gissa vad som var rätt eller fel! Därav bara kik och ingen aktion från min sida!
    Ja snart har de flesta isfläckar smält bort och det går att ge sig ut igen - först ska bara foten läka;-))

    SvaraRadera
  3. Jag får trösta mig att jag var nära!!! :)

    SvaraRadera
  4. Ajdå, trodde inte att du skulle kunna köttfärs och spagetti varje dag.. Är det verkligen säkert?????

    SvaraRadera