söndag 30 januari 2011

Både kul och trist.

Det funderas i Trivial pursuit.

Hela tårtan är fylld av tårtbitar.
Grattis - verkligen...

Här funderas också - det gör jag kanonbra i mina läsbrillor.



Rätt svar - igen.


Vi vann inte men vi är glada ändå.
Då har vi klarat av den roliga biten och den var från igårkväll.
Det som inte är lika roligt just nu är att ALLA foto som ligger på vår datorn är väck.
De finns ingenstans att hitta.
Det är lite trauma över det.
Alla foto sen drygt ett år tillbaka är inte säkerhetssparade.
Där ingår bl.a. resor till New York, Stockholm och Egypten. Gothia cup, två julaftnar, kalas, midsommar mm., mm.
Än har jag inte gråtit men det ligger väldigt nära nu kan jag säga.
Vi skall lämna in den för att se om en mer kunnig person möjligtvis kan hitta dem.
Det är riktigt blärk och skit!

7 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en riktigt trevlig kväll... men såååå tråkigt med era bilder... hoppas att de hittas... Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej snygging! Jamen jag SA ju att du skulle passa att sitta med i På spåret! :)
    Jag tror säkert att bilderna kommer att hittas! Vi fick virus på vår dator förra året, den krashade och vi hade inte gjort back up på FYRA år!!! Men det var tydligen en baggis att fixa för den som kan. Vi lämnade datorn till en kille som för en ringa penning räddade 14000 (!) bilder åt oss! Och sedan var det vi som skärpte oss och skaffade en extern hårddisk PRONTO!

    Ha det bra och Kram!

    // AH

    SvaraRadera
  3. Ni är fortfarande bruna och fina!
    Att förlora alla sina kort är detsamma som om förlora sin arm. Hoppas det löser sig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten :-)

    Ditt trauma minner mig om när jag raderade alla bilder istället för en bild i kamerans minneskort. Allt putsväck. Så mycket bilder. Jag grät en skvätt. Det gick inte att låta bli. Jag blev som sjuk. Numera för jag över bilder från minneskortet till cd-skivor. Hoppas ngn kan hjälpa er. Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vilken mardröm att korten är borta. Hoppas att det bara var tillfälligt.

    Stor kram och grattis till andra platsen.

    Petra

    SvaraRadera
  6. Håller tummar och tår för att det ordnar sej med bilderna, det är verkligen en mardröm när sådant händer!!!
    Ni ser ut att ha trevligt och att spela spel är så kul....ni ser glada ut över andraplatsen=)

    Kram och ha en fin start på veckan

    tina

    SvaraRadera
  7. Går säkert fint att rädda, på vägen dit kan du köpa en extern hårddisk. Värt varenda krona =)

    Kram

    SvaraRadera