söndag 23 januari 2011

Första cupsegern!

Det blev seger i dagens cup. Många finaler har spelats genom åren utan att de har gått ända fram, men i dag var det dags. Pappa som är tränare rapporterade resultaten via telefon till mig som höll mig hemma i dag också. Det var tråkigt att inte vara där nu när det gick så bra men nu blev det så. Bucklan fick följa med hem till oss innan den sätts i klubbhuset och då blev det ett foto på den och en av lagsegrarna.
Gustav är inte glad för att le på foto men jag lovar att han ÄR glad!

Min insats blev en färdig middag när de kom hem och en segerkladdkaka.
Alltid något!

Nu spelar snart svenskarna handbolls VM igen, hoppas det också blir en rysare med trevlig utgång.
Vi hörs!

7 kommentarer:

  1. Grattis till grabbarna! Mina söner vill absolut inte delta i min blogg så jag är imponerad även om leendet inte lyser igenom.
    Heja Sverige!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till killarna!!!!

    SvaraRadera
  3. Gud så skönt att nå ända fram!
    Ett stort grattis till killarna, både de stora och små!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med vinst. Stort grattis till både sonen och maken din :-)

    Handbollen är en rysare ikväll :-)

    SvaraRadera
  5. Sååå roligt:) Grattis till fotbollskillarna... Kladdkakan ser supergod ut... Kram Kram

    SvaraRadera
  6. HURRA så härligt. Åh, jag tittar tillbaka och minns verkligen känslan av att vinna en cup. Att spela i lag och tillsammans göra en insats är underbart. Och något jag har med mig än idag. Tänk så mycket de lär sig och tar med sig från något som roligt som lagsport!!! :-)

    Ha en fin vecka kära du!

    SvaraRadera