måndag 2 augusti 2010

Utflykt igen!

Jag hade ingen aning men undrar om jag inte kände det på mig den gången Anders och jag bestämde oss för varandra att detta var ett bra val rent lokalsinnemässigt.
Han har en fantastisk förmåga att hitta överallt och jag har en förmåga att alltid köra fel.

Eftersom jag gillar att köra ut och titta mig omkring sådär helt apropå för att se var man hamnar så är Anders helt oumbärlig i de sammanhangen. Och som tur är gillar han också att ge sig iväg utan något direkt mål.
I går hamnade vi först i Västra ströö i en fantastisk sakletarbutik.
Har varit där tidigare vid jul och då är den full av fint julpynt som man kan tänka sig att köpa.
Sen körde vi till Trollenäs slott och fikade.
Blev sugen på guidad visning men det var bara på onsdagar visst.
Sen kom regnet så efter att ha kört en stund till åkte vi hem igen.
En liten utflykt denna gången men himla mysig.!

2 kommentarer:

  1. VAd skoj att få upptäcker nya ställen i sin närhet.

    Vilken bra ide att blanda till egna färger. Det skall testad.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Har hört talas om butiken i Västra Ströö men aldrig varit där. Jag vill absolut dit!
    kram

    SvaraRadera