tisdag 10 augusti 2010

Sista bocken!

Listan på göromål i sommar har inte varit särskilt lång.
Att ha semester på semestern har stått med som en punkt och det har jag lyckats med över förväntan tycker jag.
Nu sitter jag med sista projektet, sen är allt avbockat.
Detta är dock lite "meckit" Jag skall få till en fotominnestavla från semestern i påskas.
Skrivaren jobbar för högtryck och just precis tog fotopappren slut...
Jag vill gärna slutföra detta i dag, så det är lika bra att dra iväg och handla nya så att jag kan få sätta den där sista bocken på fixarlistan för i sommar!

4 kommentarer:

  1. hej, å lyllos som fixat hela att-göra listan !Har inte haft nån som i sommar... Den blir desto längre nu :)

    Lycka till och visa resultatet sen,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Skönt att göra klart och bocka av=) Här har vi haft en rätt lång lista och allt är inte klart....men det kommer ju en sommar nästa år, och lite kvar av den här är det ju än =) Låter spännande med en fotominnestavla!

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Så här har vi ännu en listmänniska;-)) Den där tavlan låter riktigt kul - jag är hopplöst dålig på att ta ut mina bilder numera!

    SvaraRadera
  4. Hur gick det? Blev du färdig?
    kram

    SvaraRadera