måndag 9 augusti 2010

Till salu!

Det är verkligen inget fel på den här. Mjuk är den att sitta i, lagom stor, inte sliten ett dugg. Men det är svårt att ligga i den och nu skulle jag vilja ha en soffa här i stället.
Vi har tre fåtöljer och det är kanske ett udda antal att få sålt
men man får ge det ett försök.

Träpersiennerna i hallen tyckte Anders att vi också skulle annonsera på blocket och man kan ju inte säga annat än att det var positivt tänkt.
Dessvärre är det inte en enda som ringt och jag kan väl säga att jag inte blev särskilt förvånad. Får hoppas på bättre tur med fåtöljerna i stället.

Soffan som skall stå här i stället är såklart redan utvald, provsutten och godkänd av oss båda. Men här köps ingenting förrän platsen är ledig.
Så hoppas det går snabbt för jag är riktigt sugen på att kunna ligga i uterummet och läsa mina böcker.


3 kommentarer:

  1. Hoppas försäljningen går fort så ni får era nya soffor!
    Kram Jessica/MG

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Jag ligger också ner när jag läser ... skönast då! *ler*

    SvaraRadera
  3. Hej. Hittade av en händelse till din trevliga blogg.
    Tycker det är skönt att halvligga när tv är på eller när jag läser.
    Ha det fint!

    SvaraRadera