måndag 16 augusti 2010

Tre favoriter!

Så rullar det vanliga livet i gång igen.
Anders har åkt till Manchester,
Gustav & Oscar är på träning,
tvätten är i gång och nya planer inför hösten smides.

Inga motionsrundor står på agendan dock, de bara misslyckas ändå så skulle jag få ett motionsryck får det ske helt spontant. - är det någon som tror att det kommer att hända?
Det finns en känsla av att så fort första jobbedagen är avklarad så är det höst!
Nu skall här tändas lyktor och ljus och fredagsmyset skall slå till med full kraft igen.

Det får vara hur det vill med det - med hösten alltså, så länge mina tre favoriter finns i närheten. Man skulle kanske kunna tro att det är godis, vin & rökta räkor jag pratar om, och det skadar inte om det finns i närheten. Men mina absoluta favoriter ser ni nedan och med dem kan inget annat mäta sig!

7 kommentarer:

  1. Visst är det härligtpå mågot sett när vardagen kommer. Dina favoriter är så fin.

    Vad tycker du omboken du läser? Jag kunde inte släppa den.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tänk idag när jag gick hem från jobbet blåste det rejält från Vänern - nästan höstkänsla helt klart;-))
    Fattar att de där grabbarna är dina tre favoriter - motionsrundorna är ju ifv inte det;-))

    SvaraRadera
  3. Motion, det borde vi alla ha lite mer av.
    Vilka fina favoriter du har!!!
    Kram
    Cina

    SvaraRadera
  4. Visst är det så, jag har själv tre favvisar här hemma!
    Tända ljusen ser jag fram emot, det är så mysigt!
    kram

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt. :-)

    Och de där ljusen längtar jag faktiskt lite efter. :-)

    SvaraRadera
  6. Förstår att de är favoriter hos dig! Det är nog de mörka kvällarna som väcker mys- och levandeljuslängtan inom oss.

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset om räkorna...ska absolut testas! Vi får inhandla den spånsorten nu till helgen.
    Ja nu är vardagslunken igång och jag tycker faktiskt att det är rätt skönt med lite rutiner igen =)Visst är det mysigt med tända ljus nu när kvällarna blir mörkare.

    kram

    SvaraRadera