måndag 2 augusti 2010

Utefix färdigt!






I morgonbitti kör vi till Stockholm.
Familjen har olika önskemål, själv vill jag till Fotografiska museet och titta på Annie Leibovitz utställningen och så vill jag till Rosendals trädgård. Är det fint väder kan jag tänka mig att åka båt ut i Skärgården. Men vi är fyra som skall tycka till så som vanligt är det väder & vind som bestämmer!
På vägen hem skall vi inom Karlskrona och besöka en god vän från Lärarhögskolan - tiden. Det var en herrans massa år sen vi träffades så det ser jag jättemycket fram emot.
Vi bor hos de en natt innan vi tar oss hem igen.
Så nu pausar jag härifrån, så hörs vi om några dagar igen.

Dagens bilder är på nya utebufen. Vi dukade upp maten på den i går och jag är riktigt nöjd.
Ha det bra alla vänner!

7 kommentarer:

  1. Så fint det blev!! Trevligt när man kan duka upp buffén utomhus!
    Ha det så trevligt i Stockholm!
    kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev ute.

    Ha det så bra och jag längtar redan efter dig.

    SvaraRadera
  3. Den bänken blev ju superläcker - å så praktiskt!
    Ha det nu så gott i 08-land och hoppas du hinner se något av det du önskar. Förra året när vi var i Stockholm med lillkillen besökte vi Rosendal och han blev imponerad av att det kunde finnas så mycket avslappnande natur mitt i en storstad!

    SvaraRadera
  4. Det blev fint!
    Ha en trevlig semester i Stockholmia!
    Kram/Cina

    SvaraRadera
  5. Hej vännen,
    åh vad fint ni har det på altanen. Hyllan blev ju superfin!

    Hoppas ni får det mysigt här i Stockholm. Idag har det ju varit toppenväder! Om du är kvar i "stan" så är Humlegårdsgatan ett hett tips om du vill kolla lite mysiga butiker!

    Ha det så skönt,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Det blev supersnyggt med hyllan och så fint du dekorerat den. Gillar den liggande träpanelen bakom också. Hoppas ni har en bra vistelse här i Stockholm och att vädret blev som ni önskade. Det har varit lite växlande de senaste dagarna men shopping fungerar i alla väder. :)

    SvaraRadera
  7. Lika vackert som alltid!

    Smakfullt - både snickeriet och rätterna!
    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera