tisdag 11 augusti 2009

Mera kaffe!


Tillbaks på jobbet. det är roligt att träffa alla igen.
Barnaskaran är halvfull,
en perfekt aklimatisering
till ett högre tempo!
Hemma går grabbarna i sommarlovslunk
fortfarande, det är bara
fotbollsträningen som
börjat igen.

När jag var och handlade i dag hittade jag en ny
dansk inredningstidning
som snabbt slank ner i
varukorgen. Väl hemma blev det kaffe & tidning i uterummet.
Vinet får stå till på fredag har jag beslutat mig för. Godiset har jag förstås inte lyckats hålla mig ifrån. (jag är hopplös) Men det var bara lite lakrits. Och lakrits räknas inte har jag bestämt hört någonstans, eller nått!
Ungefär samma som det man råkar stoppa i munnen ståendes i köket medans man dukar av, också är sånt som man inte räknar. Ja, det har JAG i alla fall hört!
Hej på er!





3 kommentarer:

  1. In your dreams my friend...
    Vilken trevlig kaffemugg med ett litet hjärta!
    Kram/
    Cina

    SvaraRadera
  2. Din BLOGG är ju verkligen superfin... Man blir ju sugen på att börja blogga själv.... Kram Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Hej Sanna!
    Kör på, jag lovar du kommer att ha jättekul!
    Kramar Monica

    SvaraRadera