söndag 7 augusti 2011

Fotboll & pizza!

Det gick till kvartsfinal i A-slutspelet i eskilscupen för Gustav idag, där satte ett lag från Danmark punkt för framgångarna men de var nöjda med sin insats ändå. Det är en kul cup med A, B, C & D - slutspel vilket gör att alla lag får spela mer matcher. En vinst i D-slutspelen är som att gå ifrån cupen som vinnare men att gå till A slår naturligtvis högre oavsett hur det sen går!


Efter ömsom störtregn och ömsom hyggligt väder körde vi sen hem och bakade pizza och mös ner oss i sofforna. Fotboll tar på krafterna även om man bara sitter bredvid.


En liten "braskis" till sist, jag har svårt att kommentera hos några av er hur mycket jag än försöker vill inte kommentarerna gå igenom. Speciellt hos dig AnnaHelena (var dag i mitt liv) det vill sig inte och jag är ledsen för det - jag fortsätter mina försök!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att det gick bra för killarna idag!
    Det känns som en bra helg med pizza som avslutning. Du har tur du, som har en veckas semester till. Min är slut nu men det är ändå ganska OK.
    Jag har ibland också problem att kommentera på andras bloggar men då väljer jag "Namn/adress" och skriver i mitt namn och länken till min blogg. Pröva det! Det kanske fungerar.
    Ha en fortsatt skön semester.
    Kram
    Cina

    SvaraRadera
  2. Twistpåsar ena dagen och pizza nästa...Tur att jag har karaktär, annars skulle det ju vara för frestande att gå in på din blogg. :)
    (Men det går hur bra som helst med mitt försök att leva lite sundare, faktiskt. Många, långa promenader och inget onödigt småätande har gett resultat i form av att baken har "åkt upp" typ en decimeter och vågen står på drygt minus fem kg. Skönt!)

    Kul att det gick bra i fotbollen. Här drar väl snart handbollsäsongen igång, så då blir det väl ett och annat referat i bloggen. :)

    Hoppas du får ordning på att kunna kommentera. Blir alltid glad av dina kommentarer!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  3. Hej igen Monica! Ville bara säga att det var kul med en hälsning från dig. Heja iPhones, vad de är bra!!!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Det gick ju bra för killarna!!
    Kan säga att jag var helt slut efter helgen... :)
    kram

    SvaraRadera