onsdag 22 juli 2009

Modell för en dag!

Häromdagen blev jag tillfrågad om jag ville följa med damerna Sörensen till Turning Torso i dag.
Företaget The Studio snyggar till dig med makeup och sen blir man fotograferad i tre olika medhavda utstyrslar. Det satt en faslig massa flickor & damer och väntade på sin tur när vi kom.
Och vänta fick vi också göra. Vi satt och pratade, åt kanelbullar och jordnötter innan det blev vår tur. Fotografen dirigerade oss i hur vi skulle stå eller sitta.
Efter ett antal timmar var det sen dags att titta på resultatet. Det var jättesvårt att välja.
För min del är det bara att erkänna, jag är fåfäng! Jag har heller aldrig blivit stylad och proffsfotograferad någon gång, och det lär aldrig hända igen. Så jag slog till och köpte allihopa!
Det blev lite dyrt, men det fick det vara värt!
Dessutom hade vi en rolig dag tillsammans!
Nu i kväll åkte familjen in till Lund för att titta på Harry Potter. Grabbarna tyckte sådär, man kan ju temat. Själv älskar jag Fantasy-historier så jag gillade den.
Det var mer humor än i de tidigare filmerna också.
Nu ser jag att klockan är mycket, dags att gå och lägga sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar