tisdag 14 juli 2009

En dag i Beddinge!

I dag for Chelsie & jag  till Beddinge. Min syster och hennes familj har sin sommarstuga där nere. De har vänligheten att ta hand om Chelsie ett par dagar, medan jag åker till Göteborg bl.a.
Det blir skönt för henne att springa fritt i deras stora trädgård.
De bjöd på god lunch, sen förlustade vi oss i ett par butiker som ligger i närheten. Bl.a i en affär som säljer allt man kan tänka sig behöva i hushållet. "New Food Cook Shop"
Gå in där om ni har vägarna förbi Smygehamn!
Det är alltid kul att ses & kul att träffa "tjejerna".
I morgon står klockan på 05.00! Gustav har sin match redan 08.50. Och jag vill vara i tid.
Jag längtar!
Dagens matcher blev två vinster igen! Så oavsett hur det går för dem i morgon blir det 
A-slutspel. Kul för dem!
Nu är det godnatt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar