tisdag 3 november 2009

Själv!

Eftersom unga fröken Hansson kom lite tidigare än beräknat så hade vi inte handlat någon present än.
Vilket passade mig utmärkt.
Då kunde jag åka till Lund SJÄLV och titta!
Det är inte så att jag inte älskar min familj, men det är skönt att traska runt precis där jag själv vill gå. I egen takt och med min egen smak.
När det gäller smak så är jag väldigt enfärgad och lite stram tror jag. Blaffiga mönster göra sig icke besvär hemma hos mig!
Förutom när det gäller julgransprydnader. Där blommar jag ut i glitter och bling-bling. Tusen färger och mönster, ju mer desto bättre!
Denna lilla julgranskula hittade jag i en ny inredningsaffär
(som förmodligen bara säljer skräp enligt maken i fredags)
som jag helt klart kommer att titta in i flera gånger!
Vi älskar varandra men förstår inte varandra helt alla gånger...
Så idag kom jag hem med diverse pyssel och jag är SJÄLV så nöjd, så nöjd!

1 kommentar:

  1. Jag gillar julgranskulan! Jag är också ganska enfärgad när det gäller både kläder och inredning, men ibland är det kul med lite blandade färger!

    SvaraRadera