fredag 20 november 2009

Härliga fredag!

Någonstans långt därborta spelar Gustav! Vinst med 3-0, Gött!
Det är mycket pappor bredvid planen och alla är glada när det är fredagkväll. Begreppet fredagsmys är verkligen förankrat hos gemene man. Alla bara längtar hem efter det där vinglaset. Pratglad som man är finns det tusen saker att prata om samtidigt som jag vill se matchen, men jag såg alla målen och höll mig skapligt fokuserad.
Fotot har Oscar tagit.

Nu har vi ätit Tacos, druckit vin/akoholfri cider och snackat taktik. (viktigt)
Resten av kvällen går i slöhetens tecken, James Bond är på TV:n så jag tror jag drar mig ditåt!
Skön kväll på er!

4 kommentarer:

  1. Härligt md vinst! Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig fredag!
    Själv fick jag ändra mina vinplaner och köra och hämta på discot, försökte komma ur det men där gick jag bet. Men det finns ju något som heter Lördagsmys också!! Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja lördagsmys har man glömt bort lite, mer av det tack!
    Ha det gott Kramar Monica

    SvaraRadera
  4. Roligt med 40-års fest! Ha det så trevligt!/Jess

    SvaraRadera