söndag 20 februari 2011

Vi har det bra!

Pojkarna våra blev ordentligt firade i går.
Musiktävlingen blev en kamp mellan seniorerna, mellangänget och knattarn.
Mellangänget vann så Oscar ställde sig och gjorde en spontanmusiktävling och den vann Knattarna till Seniorernas förtret.
Härligt med kämpaglöd och vinnarinstinkt i alla läger.
I dag har vi trots solsken stått och frusit i Ängelholm.
Oscars LBK vann med 3-0
Oscar kom in i andra halvlek och gjorde två mål och en assist.
Stolta blev vi så jag skryter lite här.

På hemvägen blev det en instickare till videoaffären och resten av kvällen har vi slappat, nöjda över en kul gårkväll och kul fotbollsmatch i dag.

Rätt nöjd över en extra sovmorgon och ledig dag i morgon är jag också.
Skall göra mitt bästa för att sova l-ä-n-g-e!

7 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön dag i morgon och NJUT!!
    Så ses vi på tisdag, Kram!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tjusig tårta!
    Hur många ljus fick det plats i den, 18+14?
    Skryter tycker jag inte alls du gör, visst är man stolt över sina barn, speciellt roligt är det när det går bra för dem och det tycker jag att man ska få säga.
    Sovmorgon, det låter skönt!
    Ha en skön måndag
    Kram
    //Cina

    SvaraRadera
  3. Härlig höjd på tårtan! Den hade jag gärna huggit in i! Men jag får väl nöja mig med dagens våfflor;-))

    SvaraRadera
  4. Oscar är en riktig höjdare. Det är klart att du skall vara stolt över.
    Ha en skön ledig dag imorgon.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Å, jag förstår PRECIS hur stolt du känner dig när sonen gjorde en sån bra match! Superstolt blir man och det måste man väl få bli!

    Kul att kalaset blev lyckat! Och ha nu en väldans skön måndag med en lååång sovmorgon!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  6. Åh. Det gör du rätt i. Hoppas du sov riktigt länge. :-)

    Och du. Den där tårtan ser ljuvlig ut! :-)

    SvaraRadera
  7. Var någon av filmerna bra?
    Grattis till sonen för en bra spelad match!
    kram

    SvaraRadera