onsdag 8 juni 2011

Studenter!

Bara glada miner överallt.
Stolta föräldrar och lättade studenter.
Ett stort avstamp i livet är avklarat.
Snygga är de i sina tjusiga kavajer och stdentmössor!

Kusin Rickard

och kompis Max blev ordentligt firade i gårkväll.
Vädret som är en studentarrangörs snackis skötte sig också bra.

Mina stiliga pågar & jag.

Ett uppställningsfoto till,
här är det på maken & mig.
Nästa år är det vår tur att ställa till med studentkalas och jag längtar redan.
Det gör Oscar också, det kan jag säga utan att överdriva.


6 kommentarer:

  1. Studenter är så fina och glada :)
    Måns har redan planerat sin fest. Drinkar och laxrullar i massor och ballonger med helium i. Låter enkelt.
    Kan även tänka mig att du längtar, det finns säkert redan en hel del planer bakom pannbenet, eller. Fin klänning.
    Kramis Kristina

    SvaraRadera
  2. De är så vackra de där studenterna i sina kostymer och sina mössor! Längtar oxå till nästa år lika så gör nog även min Oskar!

    SvaraRadera
  3. Det är en sån härlig glädje, hade svårt att hålla glädjetårarna borta:)) Kanske inte så överraskande att jag blev rörd, men än då!

    SvaraRadera
  4. Så härligt fina och glada studenter! Ja det är en härlig tid för alla inblandade...här är det full rulle, så mycket så jag har lagt bloggandet lite på hyllan. Fina bilder du bjuder på, på både studenterna och din familj...säger som någon här ovan...fin klänning du har!! Nu ska jag lägga fötterna i högläge, har sprungit på stan och ordnat det sista på inköpslistan, puuuh! :)
    kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Men vilka fina bilder på dig och familjen.

    I Stockholm åker de flak och öser med betoning på öser öl över varandra. I Stockholm måste studenterna ha två uppsättningar av studentkläder. Jag fattar inte grejen med det. Kanske är det annorlunda för er, hoppas :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  6. Vad fina ni är allesammans - både studenter och gratulanter.

    SvaraRadera