måndag 20 juni 2011

semester Å semester!

Vi har en farlig massa fönster på vårt hus.
Från golv till tak.
Mitt låga blodtryck gillar inte alls snabba uppstigningar och det "glömmer" jag varje gång det är dags att resa sig, så det tar ett tag att putsa alla fönster ute och inne och torka snyggt runtomkring. Därför görs det inte så ofta men nu är det gjort, så det var första semesterdagen det!!!

Gustav har kommit iväg på sitt fyra dagars läger i Landskrona
så nu blir det tomt här hemma några dagar.
Hoppas det går bra för honom, han verkade taggad så det blir säkert kul.

Själv ska jag på bokklubb i kväll och där behöver jag inte vara orolig
för det är alltid kul!

4 kommentarer:

  1. Skönt att ha det gjort!
    I dag har det ju ändå inte varit något vidare väder!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tradig semester syssla, men som sagt sen är det gjort!!
    Skönt att kunna bocka av det på listan:))

    SvaraRadera
  3. Och FÖRLÅT!!!!! Jag glömde ge dig en semester kram i Lördags!!!!! Så typiskt!
    Vi får ta en kram när vi kommer tillbaka från semestern ;)Kramar

    SvaraRadera
  4. Bokklubb... låter skoj!
    Kram.

    SvaraRadera