onsdag 29 juni 2011

Många böcker blir det!

Dagens bokpaket från Bokus.
Jag beställer bara en eller två böcker åt gången för då kommer de hem i brevlådan och jag slipper hämta ut dem på ICA...
Varför gråter inte Emma är förmodligen en rysare men
det är nästa bokklubbsval
och jag ser fram emot att läsa den om än med bara ett öga!
Tusenskönor kommer säkert också att hålla mig vaken.
Nu börjar tiden för sträckläsning, den har redan börjat smyga sig på.
Soffan på terassenär perfekt mjuk att krypa upp i och hitta ett bra läsläge.

Sommarens planer är få så det kommer blir mycket böcker lästa
på semestern i år!

4 kommentarer:

  1. Jag är så glad då jag igår läste ut den bok jag började med för länge sedan. Det är en så skön av koppling att läsa.

    Jag skulle inte klara av att läsa Emmas bok. Den väljer jag därför bort.

    Trevlig läsning Monica. Ha det fint i sommarvärmen.

    SvaraRadera
  2. Tusenskönor har jag läst den var bra och Varför gråter inte Emma har jag också beställt, snacka om att vi har samma boksmak:)) Just nu läser jag din bok om Unni Drugge:)
    Vi ses en stund i morgon!!

    SvaraRadera
  3. Helt klart var Marias program lyssningsbart och tänkvärt! Var bara så himla trött på gräsklipparoljudet men den stackarn utförde ju bara sitt jobb;-))

    SvaraRadera
  4. Jag har oxå köpt Tusenskönor och fem andra böcker så nu är sommar läsningen räddad! Kram Malin

    SvaraRadera