fredag 22 juni 2012

Oj, oj, oj...

...vad kämpigt jag har det i dag då på självaste midsommarafton.
Duscha lite, få naglarna fixade medan jag visslar en stump, sen långfrukost med goda sillmackan.
Snart måste jag vila med en bok innan jag tar en väl vald present och går till goda vänner på traditionella festligheter!!!
Gäsp, trött blir man...

Skoja bara!
Kan verkligen inte klaga - det skulle vara på regnet då som vi begåvas med just nu. Tog min sillmacka och gick tillbaks in i vardagsrummet från uterummet. Med regn kommer kyla och det gillar inte jag.

Men jag gillar att festa och det går säkert bra ändå denna kväll.
Gustav får följa med oss medan Oscar åkt med vänner till en sommarstuga någonstans för att ha kul i dagarna tre.

GLAD MIDSOMMAR!
Hoppas ni får en skön och minnesrik kväll!

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig start på midsommarhelgen, tänk om vädret bara kunnat vara bättre. Den somriga långklänningen jag köpte i New York får hänga kvar i garderoben, känns helt fel i kylan och regnet (men det kommer fler fester). Hoppas ni får en fortsatt bra midsommarhelg.
    Blåklint- o prästkragekramar från Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solen dök ju upp till sist och en liten sommarkänning fick man sig. Blir nyfiken på din NY-klänning. Bara benämningen låter häftig!
      Hoppas ni också haft en toppen helg!
      Kram, kram

      Radera
  2. Kvällen ägnas åt fotboll här hos mig! Har förmånen att få rå om mina barn även denna midsommar så nu sitter jag här och njuter utav dagen ;-) Tyvärr inte utav vädret!

    SvaraRadera
  3. Ja, det låter riktigt ansträngande det där...:)
    Men nog kan man väl få unna sig känslan av att bara ha det riktigt bra! Det jämnar nog ut sig det där. Och jag tror du har gjort dig förtjänt av att känna dig lite lyxig en dag!
    Hoppas kvällen blir jättetrevlig!

    Kram kram // AH

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade trevligt!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Mums, de där såg goda ut!
    Hoppas du haft en riktigt härlig midsommarhelg!
    kram

    SvaraRadera