torsdag 23 december 2010

Gokväll lillejulafton!

Nu har här fixats & donats hela dagen,
Jag börjar bli färdig och skall bara få till en lätt middag med spagetti & kyckling - till det ett gott vin och sen är ALLT klart!
Oscar är ute med kompisar, Gustav hänger på sitt rum men är på väg ut han med, det får vara som det är med det. De som är hemma får middag eller så får de äta senare.
Jag skall bara gå här och mysa över att det är Julafton i morgon och så småningom kliva ner i spapoolen med min man...



Ha nu en riktigt skön och GOD JUL alla vänner och bloggvänner
kram
Monica

6 kommentarer:

  1. Önskar detsamma, ha en riktigt God jul och hälsa familjen!!!

    SvaraRadera
  2. God Jul önskar även jag dig! Mys i poolen -♥-

    SvaraRadera
  3. En riktigt god jul till dig med!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. en riktigt GOD JUL önskar jag dig Monica <3 Kram Malin

    SvaraRadera
  5. God Jul till dej och din familj.... Kramar från Sanna

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en riktigt skön och mysig jul!

    Kram från AnnaHelena

    SvaraRadera